Saturday 21 July 2012

Catalayst Femme Vita and Men Vita


Apakah FEMME VITA ??

FEMME VITA sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. Femme Vita mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagian rumah tangga. Ianya juga sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri). 

Seringkali wanita yang tidak menjaga kesihatan diri akan berhadapan dengan risiko terhentinya pengeluaran Estrogen, dan kesannya haid terputus lebih awal dan sekaligus berhadapan dengan menopaus yang terlalu awal. Manakala pengeluaran Estrogen yang tidak stabil akan menjadikan pertumbuhan bentuk badan menjadi tergendala dan terbantut, seperti saiz payudara yang terlalu kecil dan saiz badan yang tidak seimbang.


Apakah MEN VITA ??

MEN VITA adalah produk mengembalikan dan mengekalkan kesihatan lelaki ini telah diformulasikan khusus untuk mengurangkan keletihan, menambah tenaga dan meningkatkan daya tahan fizikal lelaki tanpa apa-apa kesan sampingan.

No comments:

Post a Comment